Thursday, 25 April 2013

Nak buat kek!

Assalamualaikum,.

Tetiba jerr Dhia rasa nak buat kek! Kek apa,? Errrr,,kek yang paling senang nak bikin kott dalam dunia ni,.seriusss takk tipu,.:) Kek batik,.

Kenal2 nan Kak Fazz,.Klik sini!

Gambar k.faz hantar,.=='

Dhia bukak jerr WeChat hari ni,,Dhia dapat gambar tuu dari Kak Faz,.'Mohon jeles,..' Kak Fazz!! Dhia memang tersangat jelezz laa ni,,tahu takk,? Sabar jerrlaa,.==' Dhia tahu laaa Kak Faz tererrr buat kek batik ni,.nakk jugakk! 

Kak Faz memang tersangat kejam! Tengok laaa nanti,.i will try to bake one day,.HeHe,.tengok-tengok hari ni,,dah siap kann,.( baca boleh,,nak percaya,? sangat laa di larang )

InsyAllah,,Dhia try buat kek batik ni sendiri,.first step,,mestilah kena beli barang kan,.okay,,jom shopping!!

*As soon as you trust yourself,,you will know how to live,..


10-Q sebab sudi baca entri Dhia,..^_^


16 comments:

  1. sorg je ke mknn "dhia".. heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. aqmal!!! haha,,makan b'jemaah kott,.mane ada sorang2 ni,.

      Delete
  2. wah, sdapnya !
    hehe, bw balik..done follow awk.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu,.mmg sedap awk,.:) okay tq :P

      Delete
    2. sorry, dear...nasib cakap..tadi, lappy hang..okeh, dah follow.. :)

      Delete
  3. Salam.

    Ya, kek batik la kek paling senang nak buat.

    Tapi 1st time lana buat, tak brapa menjadi,hahahaha

    Kena praktis lgi..urmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam,.
      lana cam Dhia gak,.tp Dhia dah 2x buat,,dua2 tak jadi,.tapi habis tau,.yg 1st time wat tuu,,Dhia habiskan sendiri,.ke-2 tu,.Dhia paksa adik Dhia,,bawak p sekolah bg kawan2 adik makan,.hehe

      Delete
  4. Assalamualaikum =) follow cni..owhh orang pggil kek eh?? bkan dibuat dr biskut ke?? pnah jgak mkan..bleh than sedapnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam,.
      tq,.:P aah laa,.lau pggl 'biskut batik' cam pelik jerr,.mmg dibuat dr biskut pon,.:)

      Delete
  5. alamak terliur pulak :D waa rindu nak balik rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu,.t'liur pon dah habis awak,.:P

      Delete
  6. makcik minah oren..! buatkn aku satu..!! haha >>pastikn sedap..!! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha,.kalau untuk kau,,bayar RM 100 baru jalan,.boleh,? :P

      Delete